Thursday, August 31, 2006

Életem legdrágább reptéri kalandja

Ki kell irnom magambol...Egyszeruen nem tudom, hol rontottam el a szervezést. Egyszerüen elrontottam és kész. Már nincs mit csinálni.

Elso" lépésben 50 euró elment taxira. Aztán 45 euró elment a reptéri szállásra. A sok csomag miatt kellett venni egy táskát - vettem hát egy jót 104 euróért.

Természetesen 7 kg-mal többet nyomtam, mint a megengedett. Ezért aztán a 7kg többletért fizettem további kerek 50 eurót.

A történet végén kiderül, hogy a sok cuccolás közben eltünt a fényképezögépem (200 euró) és az egyik ajándék (15 euró).

50
45
104
50
215
----
454

rossz belegondolni...egy kib@szott hazajovetel...

asszem most kéne elszivni valami relaxalo cuccot...

ja es a repjegy...fapados 160 euró...oké, a szamitas tobb ponton vitathato: a 100 eurós táska tényleg franko minoseg...a kovetkezo 10 evben hasznalni fogom...a fenykepezot meg akarhol el lehet hagyni, es kulonben is: 1,5 eves hasznalt gep bekerulesi erteke nem 200 euró...háát valamivel kevesebb...node akkor is...

No comments: