Thursday, March 29, 2007

Klausur

Tegnap átestem a vizsga megaláztatásain. Bevallom, picit elszoktam a vizsgázástól. Így aztán külön kinzás volt, hogy délután fél négykor kezdtünk. Már elözö este sem aludtam, csak négy órát, ehhez jön hozzá az egész napos idegesség. Aztán amikor megkaptuk a feladatlapokat, akkor jött a nagy megkönnyebbülés! Végre itt az idö, nincs tovább felesleges és önemésztö idegeskedés.

A tantárgy különlegessége, hogy évek óta napirenden volt. A legelsö félévben felvettem, a másodikban megszereztem a vizsgajogosultságot, azóta sose volt alkalom a vizsgázásra: vagy betegség, vagy más vizsgaidöszakok szóltak közbe. Így aztán tegnapra úgy készültem fel a cuccból, ahogy sose tudnék. Ezzel együtt a feladatok olyanok, hogy az ember sosem lehet biztos magában - nincs rendes ellenörzési lehetöség, hiszen a saját gondolati körböl nehéz kilépni. És mivel 1 feladathoz közöm sem volt, így aztán 10% eséllyel még meg is bukhatok. Ennél is kevesebb esélye van a kiváló minösítésnek (5%). Jó minösítésre szerintem van további 10%-om, a legvalószínübb a megfelelö vagy közepes (75%) eredmény.

Még egy dolog: a vizsga elötti másfél hónapban összesen 6869 percet töltöttem készüléssel. Ez 163 munkaóra, és 19,1 munkanap.

És még tegnap sem tudtam rendesen aludni.

No comments: