Monday, June 25, 2007

Xaver

Tagnap esti St Ivánéji álom pici csalódás. A darab elöadása siralmasra sikerült. A színészek érthetetlenül ordibáltak, nagyon gyengék voltak. Mind megállapítottuk: semmi szükség nem volt a színdarab minire rövidített változatának alövezetésére. Merthogy a zene zseniális volt. Bach, Mendelssohn, Frescobaldi, Dupré valamint Vangelis és Jarre kicsit átdolgozva, majd a ráadások. A zenészek fantasztikusat produkáltak. Még Xaver elött is megemelem kalapom, mert az átdolgozott Jarre is felejthetetlen!
Pár órája voltam a Zrínyin, felvi. Tizenötperces késés, lemaradtam a tájékoztatóról. Lágymányosi híd és a kampus közötti másfél kilóméteres utat kábé 45 perc alatt tettem meg. Faszom dugó! Vérforraló! És ez megy ott, reggel-este. Idióta városvezetés!
Na visszatérve a felvire: az egész kb 3 perc alatt lezajlott. Semmi faktuálisat nem kérdeztek. Hol végeztem, mikor, milyen nyelvvizsgával, mire számítok, miért ide jelentkeztem. Egyszóval csupa motivációs kérdés. Egy bötüt nem kellett volna készülni... Augusztusban értesítenek az eredményröl! Na majd meglátjuk...

No comments: