Tuesday, November 15, 2005

Háát hogy is mennek dolgaink...novemberben...

A hétvégén pályáztam, házidolgozatot irtam, és szörnyü gyomorbántalmakkal küzdöttem. Pénteken minden nagyon gyorsan jott, borult az egyensuly, aztán hétvégén megszoritó csomag és mostanig csak nagyon lassu lassu javulás. Tegnap már Hunyadival is megismerkedtem, hála neki ma volt eredmény.

A következö hetek kemények lesznek. 3 héten keresztul heti három ZH + nyelvvizsga + szd-zés...

Nagyon észnél kell lenni. Persze már nem cél a jó jegy, lényeg hogy átmenjek mindenböl.

Mit kell csinálni?

Gyors lista:
- angol nyelvvizsga tesztkönyvet szerezni
- környékbeli cégekröl egy listát készíteni, majd elkezdeni irogatni nekik
- felszabaduli zsével vmit kezdeni (de nincs most erre idom!)
- EU-s könyvekbol kimásolni, ami kell
most hirtelen nem jut tobb az eszembe


Itt van Karácsony is. Nemsoká. Már felraktam a Santa Claus-os témáju képernyövédöt. 39 nap van hátra!

K. weblapját is fejleszteni kellene!

Na megyek...

No comments: