Tuesday, January 24, 2006

H. lefujva

Nehez dontés volt, de szinte mindenki egyetértett...persze nem tul kellemes, de hat ez van.

H-i utazás lefujva, egyszeruen nem tunik okos dolognak rettenetes fagyban utazni. Persze itt kell rogzitenem, hogy eddig szinte minden utazas elott volt ilyen nem kene menni erzesem, de most tenyleg lesulytott vagyok.

Ket eve egyszer mar elofordult hasonlo: Rigaba mentem volna, de a repuloút annyiba került volna, amennyibol egy kisebb földkörüli utat is állhattam volna, úgyhogy végül le lett fujva - igaz nem indulas elotti napon!

Végso soron az a döntö pont, hogy miközben -6C van, eközben egy sor bizonytalansággal kell szembenézni. Leginkább megeröltetö lenne a holnapi nap, éjjeli keléssel, reggel 7-re lenne F-ban a wizz, majd kétóra várakozás, aztán kétóra buszút, majd megint kétóra várakozás...aztán ott van a szintén huzósnak igérkezö vasárnap...

mindez 90E plussz utazás= 36E+12000ft, plussz az elkerülhetetlen pénzköltés ~100 E... az összesen 226 E + 12000 + 3000 (biztosítás) és egyyéb ktg-re 5000 ft
Zusammen zirka 75-80 ezer, négy nap a hidegben...

A linkek között meghuzodo Panka01 egyetértene velem, ha inkább egy kora októberi Római útra menne el a lé!

3 comments:

panka said...

Érdekes, ezután jött valaki tőled hozzám :)
Azt viszont nem tudom, hogy a 001 mit is jelent a nevem után.

Krissons said...

másik pankat kerestem, téged találtalak, de nem bántam+ :))

üdv: kris

panka said...

Ez kedves, köszönöm! :)

A Rómát pedig nagyon támogatom!