Thursday, February 08, 2007

Zebra

Nehéz szívvel veszem tudomásul, hogy kedvenc kék tollamból kifogy a tinta. Valamikor 2004 öszén vehettem a Ferencziek terén, a 7-es buszmegálló mögötti Ápiszban.
A kis kék toll végigkísért 2005-ben, végig vele írtam a szakosodás után, majd tavaly vele készítettem a szakdolgozathoz használt jegyzeteimet. Már akkor fogyóban volt a tintája. 2006 tavaszán már sokszor pihentettem, inkább a választási reklámtollakkal írtam - ki kellett tartania az államvizsgáig! És ki is tartott. Kendo tollam segítségével tettem le az államvizsgát. Késöbb a kék toll kijött velem M.-be. Sokat utaztunk együtt S-bahnon. Majd decemberben kijött B-be is. Igaz itt már alig irtam vele.
Ma elkezdett ki-kihagyni s látom, a tinta már csak a toll irofejében van, ami azt jelenti, hogy már csak órák kérdése, hogy végleg hasznavehetetlenné váljon.
Goodbye Zebra Kendo!

No comments: