Saturday, December 31, 2005

2005

december 31 az év utolsó napja...

mielött nekiallnank inni, érdemes átgondolni mi is történt velünk az év során - általában csak eztán kezdunk el úgy igazán pialni...

Tulajdonképpen nem volt rossz év 2005. Engem az elmult évek három legnehezebb vizsgasorozata kötött le. Már a 2004/05 téli vizsgaidöszak is elég nehéz volt, söt. Aztán jött a tavaszi szemeszter kilenc vizsgával, két szigorlattal. Majd november végétöl a mostani vizsgaidöszak, nyelvvizsgával, eddig kilenc vizsga (heti 3-4) és még hátravan egy. Teher alatt nött a pálma...

Ha belegondolok ez eléggé lekötött. Tavasszal franciaórákra jártam kávéházakba, könyvtárakba. Nem tudtunk más helyben megállapodni A-val. Aztán szeptembertöl változott a terv és inkább az angolra hajtottam rá. Még nem tudom mennyi eredménnyel.

AZ év nem kedvezett a kreatív munkáknak. CSak egy fehér papírt írtam. Igaz kellemes és érdekes munka volt. Sebaj, most majd januárban lesz idom irni eleget.

Családban kellemetlen változások. Két haláleset egy születés. Fogyunk, akárcsak az egész magyarság. Torzsalkodás és sértödés, de erröl nem irok szivesen.

Új hobbimról nem irok. Csak az én businessem. Ellenben a szobafocit lassan abbahagyom.

Utazás: három volt. Tavasszal jártunk Párizsban. Csodás város, nagy kultúra. Picit beárnyékolta az utat, hogy gyomorbántalmak kínoztak. El is határoztam, hogy leszámolok a francia konyhával. Náluk szimplán élvezni kell a cukrászdákat és pékségeket. Messzire el kell kerülni a turistacsalogato ételkülönlegességeket!

Aztán nyáron körbebicikliztuk Hollandiát, majd egyhetes görög nyaralás. Utóbbi nagyon jókor jött. Ha ott nem szivom fel magam napsütéssel, meleggel, kiváló étkekkel, akkor október közepére menthetetlen beteg lettem volna.

Tudnillik rohadék egy hideg év volt ez. Nyáron esök, hidegek, fagyosszentek. Aztán hosszú ösz. December közepére mindenki beteg lett. Nincs elég vitamin! Olyan hideg volt az év, hogy a szervezet nem tudott kellö mennyiségü vitamint tárolni. Ok. Ez nem túl tudományos, de én igy látom.

No comments: