Monday, May 19, 2008

Viccek

Két ember utazik a vonaton. Az egyikük félénken megszólal:
-Elnézést uram, hogy megszólítom, de Ön ugye kínai?
Mire a másik meglepetten:
- Kínai, één? Dehogy!
Kisvártatva a másik ismét megszólal…
-Elnézést, tényleg nem akarom zavarni, de ha nem kínai, akkor esetleg japán?
-Japán? Én? Uram, higgye el nem vagyok japán! – válaszol a másik, kissé enerváltan.
Eltelik megint pár perc. Az első pasas most már kevésbé udvariasan:
-Ha Ön nem kínai és nem japán, akkor biztos koreai!
A másik erre ingerülten ráhagyja: - Igen, egye meg a fene, koreai vagyok!
-Na mindjárt gondoltam. Csak azt nem értem, ha koreai, akkor miért nem vágottszemű???


Házastársak:

Nő: Tudod Ödön, neked az a bajod, hogy minden ostoba embernek igazat adsz!
Férj: Igazad van…


Nő: Ödön, miért mondtad a barátaidnak az esküvőnk előtt, hogy jól főzök, amikor én semmit nem tudok főzni?
Férj: Hát csak kellett valamit mondanom, hogy miért veszlek el!

No comments: