Wednesday, October 05, 2005

001

Mi a fenének nincs a mai bejegyzésemnek rendes címe?

1, délelött CésA bevásárlás...a kb. 10 megvett item közül 1 német 1 bolgár, a maradék 8 kínai, bangladesi, vietnámi...szegény európai textilipar végóráit éli...az ázsiaik olyan olcsók, hogy még az éhbéres török, marokkói munkás is elveszti állását!

2, a kormány az elmúlt 2 hétben sokat tett az ország gazdasága ellen. Miután kiderült az autópálya-trükk, kiderült, hogy az Ecofin nem engedi meg a sztrádapénzek kiszervezését. 0,6-0,7%-kot buktam azon, hogy a 6%-kos idei áht hiány miatt emelkedtek a hozamok a kötvénypiacon.
Ehéten a mniszterelnök elkezdte bagatellizálni az Euro bevezetését. A céldátum folyamatosan tolódott 2002 óta. 2007-majd 2009, végül 2010 lett a tuti. A héten 2012-14 közé toltuk el az EMU csatlakozást; plussz a parlmanet elé dobtunk egy ktgvetést, amely alapján jovore 9%-kos áht hiány is lehet!
Erre ismét buktam 0,4-0,5%-kot...

Thanx to Gyurcsányi I lost 1-1,2% of my assets!

Elég szar hét volt. Egy cseppet sem lettem emeszpé-szavazóbb! Söööt....
A tanulságokat levonom. A napokban változtatok a portfolion. Az 1-2% nem olyan nagy ügy. Buktam már nagyobbat is. 2000-ben asszem - huuu de rossz emlék!

De öszintén kivánok egy püi válságot! Tanuljak mar meg az emeszpészavazók, hogy nincs ingyen ebéd! Nem lehet adósságból jól élni!

No comments: