Sunday, October 23, 2005

okt. 23 idojárás

A régi filmfelvételeken is pont ilyen idö volt. Felhös, borus, kodos. Az utobbi hetekre nalunk is ez volt a jellemzo. De ma! Szenzációs kirándulo ido...CSodás!

10-18 fok, néhol kisut a napocska. Máshol: Toronto, Stockholm, Varso - már lehagytuk oket. Most egálban vagyunk Zgz-val, Shanghai-jal, Frankfurttal.

A jovo hetre is marad a kellemes keso oszi ido. 10-20 fok kozott lesz, legalábbis yahoo szerint. Jajj de jo lenne! Mar kezdem unni a bezartsagot! Holnap ZH.Jajj-jajj. Oké nincs nagy félnivalo. Ha nem sikerul, megyek UVzni.


Jovo hétvége: 4 napos ünnep, bakker! Kéne vmit csinálni!

Kimenni a hegyre fozni, mint bandi!

Ide kivankozik meg vmi: kb. egy éve voltam Belgrádban. ott vesztettem el S. sálját. Jajj de bántam. Na de miért vesztettem el? Mert hulla jo ido volt! Kiultunk a jellegzetes balkáni couch-kávézókba, napoztunk, rovidujjuban! Kiváló élmény volt! Az egyik legjobb ézsés buli, amin eddig résztvettem! 2004 október végén. Egy éve! Jesszász! Telik mulik az ido, bakker!

No comments: